piątek, 26 lutego 2016

Sesja, brak humoru

Witajcie kochani ! :* 

Dziś lekka notka. Ferie się powoli kończą, znowu szkoła, nauka i brak czasu na bloga... Nie mam pomysłu na nowe notki. Choć obiecałam że się poprawie , znowu zawiodłam , no ale musicie mnie zrozumieć. 
Świat Kobiety to miało być miejsce gdzie każda dziewczyna , kobieta będzie mogła znaleźć coś dla siebie... Jak na razie nie wychodzi Mi nic. Dla poprawienia humoru ostatnio z przyjaciółką zrobiłyśmy sesję zdjęciową, chcecie zobaczyć? :) 
Ps: Będą też stare zdjęcia ;) 
Buziaki :*



















8 komentarzy:

  1. Życzę motywacji w dalszym pisaniu bloga i oczywiście super pomysłów na posty. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekwy post , popracuj nad jakością zdjęć , super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest... obiecuje się poprawę z blogiem a wychodzi to samo-dobrze to znam :P Daj sobie trochę spokoju,aż przyjdzie Ci zapał do bloga i wszystkich pozytywnie zaskoczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest... obiecuje się poprawę z blogiem a wychodzi to samo-dobrze to znam :P Daj sobie trochę spokoju,aż przyjdzie Ci zapał do bloga i wszystkich pozytywnie zaskoczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się zdjęcia :) Jesteś bardzo ładna :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :D Zostałaś nominowana do LBA :) http://spelnieiamarzenia.blogspot.com/2016/03/nominacja-do-lba.html
    obserwuję mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. :-) Genialne zdjęcia. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest chyba u każdego że wtedy nie ma humoru. Jak chodzi o zdjęcia to są po prostu genialnie.

    OdpowiedzUsuń