wtorek, 26 stycznia 2016

Kolejna nominacja? :D Świetnie !

Cześć Kochani ! 


Zostałam znowu nominowana do LBA ! I to nie jeden raz tylko dwa ! Łał ! Dziękuję dziewczyny ! :*  Ja już nikogo nie nominuję , chyba że ktoś się zgłosi to wtedy napiszę w następnej notce pytania ! 
No to kochani zaczynamy ! 
  1. Jak długo piszesz bloga??
* Mój obecny blog, którego właśnie czytasz jest prowadzony od 8 stycznia i jest to mój piąty blog ;)
  1. Co skłoniło Cię do zaczęcia pisania bloga??
  • Właściwie to nie wiem. Jako mała dziewczynka pisałam pamiętnik, dziennik, w którym opisywałam swoje życie i jak miałam większy dostęp do internetu to założyłam swój pierwszy blog , pisałam różne opisy , i jest to fajna pamiątka z młodszych lat :)

  1. Czym się zajmujesz poza blogowaniem??
* Chodzę do szkoły, uczę się , mam praktyki, w wolnej chwili spędzam czas z chłopakiem, przyjaciółmi, kocham czytać książki, słuchać muzyki, oglądać filmy, wyszywać ;)
  1. Czy masz kanał na YT??
* Tak, ale nie korzystam z niego :D Choć można mnie znaleźć w jednym filmiku :) Ale to tylko dla wtajemniczonych :*
  1. Masz rodzeństwa??
* Trójkę <3 Dwóch braci i jedną siostrę <3 Niestety ( albo stety ) jestem najmłodsza :)
  1. Ile masz lat??
* Za tydzień ( 03.02.) będę miała 19 :) (Tak szybko to leci) :)
  1. Masz drugie imię?? Jakie??
* Agnieszka :) Podobno miałam mieć tak na pierwsze :D
  1. Ulubiony napój??
* Herbata ? <3 Kocham herbaty ! Wszystkie smaki , jestem uzależniona od niej <3 A oprócz herbaty, to jakieś soki wieloowocowe :)
  1. Ulubiony program telewizyjny??
* Obecnie rzadko oglądam telewizję i jakieś programy. Ale jak już to uwielbiam wszystkie programy kabaretowe ;)
  1. Masz tatuaż?? Jeśli tak to jaki?? Jeśli nie - chcesz mieć jakiś??
* Nie mam tatuażu, lecz kiedyś marzyłam żeby mieć na nadgarstku latające ptaki
  1. Jakaś zabawna sytuacja która wydarzyła się w szkole i którą dobrze wspominasz ?
  • Oj zależy o jaką szkołę chodzi :) W podstawówce pamiętam że mieliśmy takiego strasznie wielkiego misia i on był na strychu w szkole, i często go braliśmy i zjeżdżaliśmy na nim po schodach , nauczyciele zawsze na nas krzyczeli i zabierali go ale zaraz mieliśmy go z powrotem :) W gimnazjum też tego trochę było... pamiętam że zawsze u mnie było siedzenie na parapetach na korytarzu, zawsze wszystkie parapety były zajęte ;) No i szkoła średnia – Tego to dużo było ( Nie dziewczyny? :D ) Spadająca lampa , rzucanie się w pierwszy dzień na praktykach kulkami z papieru, no i codziennie są jakieś zabawne sytuacje :D

  1. Masz jakieś wady typu ; lęk wysokości?
  • Wydaje mi się że nie, chociaż czasami się boję bardzo wysoko wejść .
    2. Twoje hobby inne od blogowania?
  • Słuchanie muzyki, czytanie, wyszywanie
    3. Jaki kolor wyczuwa w tobie dobry nastrój?
  • Wszystkie jasne kolory :)
    4. Skąd pomysł na nazwę bloga?
  • Blog jest tylko dla Kobiet, na razie są luźne posty, że tak powiem, ale będą też takie inne , mam nadzieję że ciekawe :)
    5. Blog vs Facebook.
  • Facebook, ponieważ używam go często, prawie co chwilę :)
    6. Jaki jest twój ulubiony serial lub film.
  • Listy do M, Miodowe Lata, Świat według Kiepskich, Pierwsza Miłość, wszystkie kabarety i teatr <3
    7. Ulubiony piosenkarz.
  • Piotr Rogucki <3
    8.Od ilu lat blogujesz?
  • Zaczęłam jak miałam chyba 14 lat :)
    9. Dlaczego akurat ten zawód?
  • Odpowiedź jest wyżej :)
    10. Twoim największym osiągnięciem jest?
  • Moje życie, tyle już w życiu osiągnęłam , mam plany na przyszłość i nigdy się nie poddam :)
    11. Który blog jest twoim ulubionym?

Mam nadzieję że się podoba ! :* Pozdrawiam Was Kochani :*

7 komentarzy:

  1. Fajnie odpowiedziałaś :) Lubię TAGi, bo można się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy o autorce bloga :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji, też lubię Piotra Roguckiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, nie do końca wiem czego, ale wydaje się to dla Ciebie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi. Spóźnionego wszystkiego najlepszego ♥
    Mam nadzieję, że ten blog uda Ci się poprowadzić dłużej i trochę dla nas popiszesz. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:) Życzeń nigdy za wiele. Blog widzę będzie kobiecy więc podeśle tu Jadwigę. Widzę też, że kolekcjonujesz nominacje :) Więc masz i moją bo... nominowałem ciebie do LBA Nominacja tutaj :) Zapraszam do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Zając

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń