poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wśród ludzi jest się także samotnym

Cześć !
Miło że czytasz, czytaj dalej.

"Wśród ludzi jest się także samotnym,, 
Co z tego, że w towarzystwie się śmieję, skoro w samotności płaczę. Co z tego, że wśród znajomych jestem zadowolona, skoro wracam do domu i nie potrafię się cieszyć. Co z tego, że mówię, że nic mi nie jest, skoro naprawdę moja dusza cierpi. Może i jestem choć trochę szczęśliwa, wiecznie chodzę uśmiechnięta, rozdaję każdemu nieco dobrego humoru, ale to nie zmieni tego, że czasem jeszcze płaczę do poduszki, jestem zagubiona chłodnego, samotnego wieczoru odczuwając ból i tęsknotę. Bo na zewnątrz mogę wydawać się szczęśliwą osobą, ale nikt nie wie, co naprawdę ukrywa się w środku.
*
*
*
Ludzie mówią mi: nie masz problemów, niczym się nie martwisz, masz wszystko co chcesz, zawsze chodzisz uśmiechnięta. Tak wiem, jestem świetną aktorką.

Tak na prawdę , każdy ma jakieś problemy, chwile załamania , złe dni, ale próbujemy to zakryć uśmiechem.
-Ej , co jest?
-Nic nic , wszystko w porządku 
-Jasne, no mów.
-No ale wszystko okej (sztuczny uśmiech)
-Widzę że humor jest , to CHYBA wszystko okej.

No właśnie ,,CHYBA'' często nawet nie chcemy się dowiedzieć co nam jest, tłumaczymy sobie że taki tam zły dzień, ale również zauważamy że jeżeli mówimy komuś , że wszystko jest dobrze i dodajemy ten sztuczny uśmiech, to ludzie w to wierzą, ale CIEBIE to w środku boli.

Kochani dziękuję Wam że w ciągu dwóch dni tyle osób weszło na mojego bloga ! Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. najgorzej to myśleć o tych problemach i się zamartwiać, trzeba być silnym;)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Ludzie często mając całe grono innych ludzi wokół siebie potrafią być niezwykle samotni. Najlepiej wśród całej tej zgrai wyłapać swoją bratnią duszę ;) Głowa do góry ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Ostatnio zetknęłam się z obrazkiem który przedstawiał dziewczynę przed którą było mnóstwo masek a za nimi znajomi.Każda maska była uśmiechnięta, szczęśliwa, ciesząca się lecz tylko ona wiedziała jaka jest prawda. Wolała udawac niż pokazac się bez maski. Większośc z nas codziennie staje właśnie przed takim wyborem. Dla niektórych takim wyborem może byc makijaż,ubrania,fryzura ... Musimy się zastanowic kim wkońcu jesteśmy !!! Bardzo mądra refleksja.
    Zapraszam na zimową sesję http://indywidualnie123.blogspot.com/2016/01/sesja-sklep-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała prawda, a gdy już próbuję się otworzyć, słyszę "weź się w garść", "ludzie mają gorsze problemy", "weź się za jakąś robotę".
    Typowy problem naszych czasów, znieczulica, egoizm. Najchętniej zrzuciłabym tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej nominowałam was do zrobienia LBA które pozwala się wybić zobaczcie na czy to polega u mnie http://www.enjoy-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udawanie szczęśliwej, tak bardzo weszło do mojego życia, że gdzieś już zatarłam tą granicę pomiędzy prawdziwym, a udawanym szczęściem. Jednak nie jest to dobre rozwiązanie, świadomość że nikt nic nie wie w pewnej części niszczy człowieka. Po mimo to nie mogę przestać udawać, bo nie chcę słyszeć "dziecko jakie ty masz problemy ?" (Moi rodzice) "Wszystko będzie dobrze, przecież to nic takiego" (koleżanki) po za tym ja po prostu nie chcę wierzyć, że będzie dobrze... A tak szczerze to zgubiłam się gdzieś po między prawdą a kłamstwem i rolę zaczynają mi się mieszać. Świetny post... zostanę na dłużej :-)
    dalekooddzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz stać pośrodku tłumu, ale jeżeli w Twojej głowie zagościła się samotność, to i tak będziesz sam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem aktorzy są tak dobrzy w swojej roli, że sami zaczynają w nią wierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Często ludzie nas sami nie rozumieją, samotność jest czyms okropnym będąc w tłumie nie czujemy obecności innych..
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń