sobota, 9 stycznia 2016

Nowy Rok, Nowy Blog !

Witajcie Kochane !

Witam Was na moim NOWYM blogu . 
Blog będzie w tematyce Kobiecej ;) Panom wstęp wzbroniony :) 
Parę informacji może o mnie :
(Nie)zwykła osiemnastolatka która ma swój własny świat i swoje kredki. Interesuję się książkami , haftowaniem, pisaniem, kosmetykami. Lubie pomagać innym, ich rozśmieszać, doradzać, słuchać muzyki oprócz klasyki. Kocham  zwierzęta. Mieszkam wszędzie ;)
Parę faktów o mnie :
1. Uwielbiam robić zdjęcia <3
2. Słucham popu, hip hopu i czasami rapu ;)
3. Kocham spać ♥♥♥♥♥♥♥
4. Kocham czytać książki fantastyczne i horrory i wszystkie inne <3
5. Nie lubię nosić w zimie rękawiczek i czapki. :p 
6. Strasznie szybko się denerwuje :(
7. Kocham słońce i lato :* Ale zimę też lubię ;)
8. Uważam, że co można zrobić dziś lepiej zrobić jutro ;) 
9. Kocham rozśmieszać ludzi :D
10. Często doradzam różnym ludziom, w różnych życiowych sprawach ;)
11. Kocham swoich przyjaciół :* I traktuję ich jak rodzeństwo ;)
12. Uwielbiam straszne historie :D
13. Nigdy nie miałam w ustach papierosa. I nigdy nie będę miała... Fuu
14. Nigdy nie miałam złamanej ani skręconej żadnej części ciała.
15. Ale mam coś z dwoma łokciami :/ Ale to od urodzenia
16. Jestem ekstremalnie punktualna – wolę wyjść wcześniej i zaczekać niż spóźnić się choćby kilka minut.
17. Jestem bardzo tolerancyjna. Nie oceniam innych, zwłaszcza, kiedy sama nie byłam w danej sytuacji. Nie lubię jak inni to robią.
18. Jestem ogromnym leniuchem :>
19. Jestem uzależniona od słodyczy <3
20. Zawsze mam przy sobie telefon, nawet jak sprzątam czy podczas snu leży tuż obok. :p
21. Zawsze wybaczam, ale nie zapominam :>
22. Kiedyś chciałam zostać aktorką teatralną :)
23. Kocham Kino i Teatr ! ♥♥♥♥
24. Lubię jeździć pociągiem ;p
25. Mam Najwspanialszego chłopaka na świecie !!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Mam nadzieję że blog Wam się spodoba ;) Pozdrawiam i mam nadzieję że zostaniecie ze mną na dłużej :*

14 komentarzy:

  1. Fajny post można Cię trochę po nim poznać ;) Daję ci obs mam nadzieję ze się odwdzięczysz :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i weny :)
    Zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Mieszkam wszędzie'. Dom jest tam, gdzie wieszasz swój kapelusz! Haha, no, jestem ciekawa co się będzie znajdować na Twoim blogu, bo sama wydajesz się całkiem interesującą osóbką ^^ Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :* I również życzę dużo prawdziwych obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. również kocham spać.. :D i lato :D
    będę śledzić, dodaję w zakładkę :)

    https://www.facebook.com/Oh-lalala-489994767840255/?ref=aymt_homepage_panel

    http://za-malo-idealna.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. 13 i tak trzymaj!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że założyłaś blog. Zapowiada się nieźle - wytrwałości! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że jesteśmy podobne! Ale jeśli chodzi o punkt 25 to chyba muszę się nie zgodzić (haha :D). Jeśli dalej będziesz ciekawa, co też poeksperymentowałam z kosmetykami i włosami to zapraszam (innych również!) http://killerofdowdiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Ja również zapraszam innych na bloga Magdaleny ! Jest ekstra ! :*
      Pozdrawiam :*

      Usuń